Cumpărăturile "din impuls" sunt de fapt planificate în subconştient

7 05 2010

Cumpărăturile pe care oamenii consideră că le fac "din impuls" sunt de fapt planificate în subconştient, cumpărătorii rezervând o sumă pentru articole pe care ar fi putut să uite să le treacă pe lista cu care merg la magazin, potrivit unui studiu american, citat de dailymail.co.uk.



View full post on Mediafax


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: