Liviu Vârciu: "Nu o să mă uit la pozele cu Adelina goală, nu mă interesează!".

30 04 2010

„Nu am vrut să pozeze goală, pentru că goală vreau să o văd doar eu, pentru că e soţia mea, în patul meu. Am vrut să o ţin în casă, să nu pozeze goală în sânii goi că am şi eu o mamă, un tată. Că nu am vrut să o vadă tata goală!” declara Liviu în urmă cu câteva săptămâni. Acum fostul ei soţ a declarat că Adelina este liberă să facă ce vrea, mai ales că este majoră dar nu ştie cum va fi ea în stare  să dea … View full post on Revista CanCan.ro


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

