Interviu cu Eq-Ener si Eq-SNAPPLE

22 04 2010

SNAPPLE si Ener, toti ii stiti. Cel mai probabil este si ultimul interviu din gaming.

Salut, in primul rand prezentati-va publicului larg.
Eq-SNAPPLE: Salut, ma numesc Constantin Iulian, am 18 ani si activez la echipa Earthquake.
Eq-Ener: Salut, ma numesc Iasar Ener , sunt  din Constanta si activez la echipa -Eq- .

Cum arata o zi normala din viata voastra?

Eq-SNAPPLE: In viata de zi cu zi scoala imi ocup majoritatea timpului avand in vedere ca anul acesta sustin examenul de bacalaureat. Visez la perioada de dupa admitere.
Eq-Ener: Pai ma trezesc in jurul orei 12:00 , 13:00 si dupa las lucrurile sa decurga de la sine.

Cand a fost prima data cand ati participat la o competitie majora ? Si care este aceea?
Eq-SNAPPLE: Am participat la multe concursuri organizate in diferite cafeuri, dar primul event important a fost finala WCG Romania 2008 organizata la Constanta. Am reusit sa ne calificam in top16 acolo, dar mai mult n-am putut la vremea respectiva.
Eq-Ener: Pai cred ca prima competitie majora la care am participat a fost WCG 2005 cand am reusit sa luam locul 8 cu echipa iNsane din Constanta, atunci fiind o performanta mare pentru noi:p

Ener, esti component al echipei nationale, care este viitorul acesteia ?
Eq-Ener: Pai din cate am auzit , capitanul echipei nationale pentru ENC va fii bEe de la neXt!Please , am vorbit cu el despre asta si mi-a spus ca vrea sa alcatuiasca o echipa nationala stabila. Jucatorii care vor activa in echipa nationala vor fii cei selectati de bEe si sper sa alcatuiasca cel mai bun line-up.

Ce reprezinta pentru tine Eq?
Eq-SNAPPLE: Eq, pentru mine, nu este doar o echipa ci este un grup format din 5 foarte buni prieteni in primul rand.
Eq-Ener: Faima.

Obiectivele echipei Eq pentru anul acesta, atat intern dar si international, care sunt ?
Eq-SNAPPLE: Castigarea tuturor concursurilor la nivel national, cat despre lanurile externe participarea la aceste eventuri tine de succesul nostru la qualifierele aferente WCG, KODE5, ESWC.

Care este line-up echipei pentru acest sezon?
Eq-Ener: SeDaN , ENER , SnaPPLe , dECE si sZrTeCh

Snapple, a fost greu sa te acomodezi la noua ta echipa Eq, avand in vedere ca ei au avut tot timpul pretentii la primele locuri?
Eq-SNAPPLE: Mi-a placut intotdeauna competitia, nu am acceptat usor infrangerea, iar aceste 2 caracteristici ne definesc ca echipa. Am reusit sa ma integrez foarte usor.

Cum a fost la play-off-ul PGL?
Eq-SNAPPLE: Organizarea si atmosfera au fost super, dar au existat niste probleme legate de conexiunea la internet, probleme ce tin de sala si nu de PGL.
Eq-Ener: Eu unul ma asteptam sa facem un joc bun impotriva celor de la TeG, dar dupa ce i-am batut pe prima harta cu scorul de 16-7 stiam 99% ca vom castiga.:)

O parere personala despre jocul de acasa in PGL?
Eq-SNAPPLE: Pentru mine este un pas fantastic, avand in vedere faptul ca fara aceasta schimbare eu nu puteam ajuta echipa pe parcursul sezonului, baietii fiind din Constanta.
Eq-Ener: Probabil este un lucru bun pentru toata lumea care nu are un line-up cu jucatori din acelasi oras, in aceiasi situatie suntem si noi. Sper ca lucrurile sa decurga la fel ca in sezoanele anterioare.

Cat la suta talent nativ / antrenament / noroc in gaming?
Eq-SNAPPLE: 50% talent, 40% antrenament, 10% noroc.
Eq-Ener: 99% talent , restu noroc:D.

Putem vorbi de gaming profesionist in Romania?
Eq-SNAPPLE: Odata cu aparitia primei organizatii profesioniste din Romania (neXtPlease gaming) putem spune ca am intrat partial in randul lumii cand vine vorba de e-sports.
Eq-Ener: Daca vin sponsori cu siguranta , da!

In conditiile in care sponsorii isi retrag suportul acordat echipelor si competitiilor , care crezi ca este viitorul gamingului ?
Eq-SNAPPLE: Nu va exista un viitor, din moment ce fotbalul si toate sporturile practicate la un nivel inalt nu pot supravietui fara sponsori.
Eq-Ener: Desi nu avem multi sponsori in romania care sa acorde sprijin echipelor , daca si acestia s-ar retrage cred ca va trebuii sa ne lasam de Counter-Strike .

Cat de important este sa ai un sponsor care sa-ti ofere suport ?
Eq-SNAPPLE: Sponsorizarea reprezinta o motivatie pentru jucatori, simti ca munca ta este rasplatita si incerci sa perserverezi.
Eq-Ener: Un sponsor reprezinta o motivatie in plus intotdeuna.

Ai avut intentia sa te apuci de un alt joc, de exemplu CS:S?
Eq-SNAPPLE: Am incercat si alte jocuri, dar nu se compara niciunul cu CS 1.6 in materie de gameplay.
Eq-Ener: Nu.

A existat pana acum un lucru la care sa renunti in favoarea gamingului ?
Eq-SNAPPLE: Da, timpul liber.
Eq-Ener: Cred ca timpul liber .

Ce le-ai recomanda celor care doresc sa devina gameri profesionisti?
Eq-SNAPPLE: Daca chiar isi doresc acest lucru sa nu renunte si sa nu fie prea duri cu ei insisi in timpul antrenamentelor. Sa puna in practica trucurile invatate de la jucatori mai buni, iar odata ajunsi la un nivel mai ridicat sa-si aminteasca de unde au plecat.
Eq-Ener: Aici depinde mult de situatia materiala a fiecarui om. Daca ai bani si iti permiti sa stai la calculator si sa te joci Counter-strike e ok , daca nu ar trebuii sa se duca la scoala.

Am ajuns la sfarsitul acestui interviu. Eu iti multumesc pentru timpul acordat acestui interviu. Ai de spus un cuvant de incheiere pentru fani?
Eq-SNAPPLE: Iti multumesc si eu pentru interviu si pentru suportul adus e-sportului. Va salut!
Eq-Ener: Mersi pentru interviu si fanilor desii majoritatea tin cu TeG le urez sanatate.

Source: Zypp


Acțiuni

Information

3 responses

22 04 2010
mXGirls]eLenNa

enerik fara frik }{

22 04 2010
Mihaela

Frumos…:) bafta in continuare

25 04 2010
CezaR

Imi place filmuletul😀

Lasă un răspuns

