Interviu cu Ivan "ely" Elisabeta

18 04 2010
In preajma campionatului  Asus ENC va prezinta un nou interviu, de data aceasta va raspunde intrebarilor o bine cunoscuta jucatoare de CS,  leaderul echipei nationale feminine (cunoscuta sub numele de maniaX`ely)

sTrEs: Salut ely si bine ai venit la acest mic interviu. Tinand cont ca esti una din cele mai talentate jucatoare de la noi, vreau sa atingem cat mai multe subiecte, care probabil vor satisface curiozitatea multora.

maniaX eLy: Buna,bine v-am gasit. Cu siguranta o sa iti raspund la toate intrebarile.

sTrEs: Pentru inceput, sa facem cunostinta si cum se descurca maniaX`ely in viata de zi cu zi? Cat de mult reusesti sa impaci cariera de jucatoare profesionista cu cea privata, aici vorbim despre scoala sau alte chestii prioritare?

maniaX eLy: Numele meu este Ivan „ely” Elisabeta ,cine ma cunoaste stie foarte bine ca am o viata foarte privata si foarte incarcata, nu stiu cand dorm,cand mananc,cand ma duc la munca… cand pregatesc antrenamentele fetelor etc. si totus reusesc sa-mi finalizez toate problemele.

sTrEs: O intrebare destul de simpla.. ce fel de persoana esti?

maniaX eLy: O intrebare foarte buna :)) Sunt o persoana modesta, intodeauna imi place sa domin si niciodata nu ma las pagupasa. Fie ca am castigat in viata fie care nu,incercarea moarte n-are. Asa si cu clanul de fete,cand l-am facut prima oara am zis ” nu mor daca incerc ” pentru ca am mai avut multe clanuri de fete dar au fost neserioase.

sTrEs: Care ar fi activitatile de zi cu zi ale tale, aici ma refer la viata persoanala…

maniaX eLy: Hmm, cum ziceam mai in sus sunt foarte incarcata si nu stiu cu ce sa incep. Munca,antrenamente,meci-uri,iesiri in oras,scoala de soferi,nunti,dansuri etc🙂 Chiar nu pot spune foarte detaliat pentru ca imi este foarte greu.

sTrEs: Ti-ai inceput viata de gamerita in timpul cand multi jucau for fun, cum a fost sa vezi scena gamingului de la noi din tara crescand aproape odata cu tine?

maniaX eLy: Nu ma mir deloc,pentru ca gaming-ul a crescut demult dar multi dintre noi nu a observat cresterea lui. Oricum intr-un fel ma simt foarte onorata,multi ma cunosc si stiu de cat timp joc, in acesti ani am avut si pauze deci nu m-am jucat tot timpul.

sTrEs: Care au fost cele mai amuzante intamplari din perioada cand erai copila?

maniaX eLy: Sincer nu prea imi aduc aminte. Au fost foarte multe cu siguranta..doar ca imi placea foarte mult distractia din trecut,pentru ca nu se sufera atat de mult si aveam cat de cat respect uni de alti. In ziua de azi tre sa stai drept in fata celui nou. Nimeni nu te cunoaste, nimeni nu stie cine ai fost. Spun doar cei drept nu vreau sa fac vreo aluzie proasta.

sTrEs: Sa spunem ca esti intr-un restaurant si poti sa comanzi tot ce doresti dupa gustul inimii. Ce ar fi primul lucru care l-ai cere?

maniaX eLy: Homemade Lasagna :>

sTrEs: Ai ceva vechime ca jucatoare de Counter Strike. Cine ti-a introdus acest joc si cum ai inceput sa-i simti gustul?

maniaX eLy: Pai nimeni, cand am inceput sa ma joc counter-strike era o sala numita ‘coral’ fara net, ne jucam toti pe lan la caterinica,dupa ce am prins gustul si ma uitam cam zilnic la echipa „reGent” acum au ramas doar cativa in “TeG”  pentru cunoscatori..am zis sa incep sa joc si eu la un nivel profesional. Dupa care am inceput sa joc la echipe de baieti si fete, care erau pe timp-ul acela ..adica prin 1999-2000.

sTrEs: Ce te-a facut sa continui sa joci Counter Strike? Care au fost principalele motive din cauza carora nu ai renuntat din prima saptamana?

maniaX eLy: Avand in vedere ca sunt o persoana cu foarte multa energie…intodeauna mi-a placut  sa am ceva de facut,sa imi incarca timp-ul cu orice, sa nu ma plictisesc. Asa ca am continuat sa joc la anumite clanuri,in pgl din sezonul 3 si la fete de la WCG.

sTrEs: Cu ce te ocupi in timpul liber? Cand esti departe de sala de internet si de echipa?

maniaX eLy: Pai tocmai ca nu prea am timp liber… dar in principiu cu familia,prietenul/prietenii.

sTrEs: Vorbeste-mi putin despre rolul tau in echipa maniax si al Romaniei… cine este liderul echipei, cine este responsabil cu atmosfera, cine si ce face fiecare intr-un meci oficial.

maniaX eLy: Rolul meu in echipa maniaX cat si a romaniei este de team leader. Atmosfera echipei  o facem toate nu numai eu, de obicei la antrenamente eu vorbesc si fac schemele si fetele ma completeaza daca este nevoie.

sTrEs: Care este atmosfera actuala din echipa, comparabil cu alte clanuri in care ai mai activat?

maniaX eLy: Sincer fata de alte echipe este o atmosfera foarte placuta. Ne intelegem bine si asta conteaza cel mai mult !

sTrEs: Dupa parerea ta, care crezi ca este cea mai buna echipa de Counter Strike din lume la ora actuala?

maniaX eLy: Din lume ? Na’vi ?🙂 echipa de moment,dar eu cred ca cea mai buna este echipa „Fnatic” !

sTrEs: Toata lumea stie ca maniaX este cea mai titrata echipa de fete, de la noi din tara, si pentru o perioada de timp buna a fost chiar invincibila in toate competitiile interne. Fiind obisnuiti cu victoriile, cum reactionati atunci cand suferiti o infrangere?

maniaX eLy: Sincer incercam sa trecem peste cand pierdem, ne-am obisnuit sa castigam. Eu una reactionez cam urat,pentru ca la antrenamente vorbesc intr-una si cand plec de la sala am dureri de cap. Facem antrenamente ca sa castigam !

sTrEs: De-a lungul timpului maniaX a obtinut cele mai bune rezultate si pe plan extern, in comparatie cu alte echipe de la noi din tara care au mai participat la concursuri. Acest lucru va enerveaza? Ma refer la faptul ca toata presiunea este pe umerii vostrii de fiecare data cand reprezentati tara.

maniaX eLy: Nu,din contra ne ridica moralul,pentru ca toata lumea ne incurajeaza … GG maniaX etc. eu una ma simt foarte bine.

sTrEs: Cum se desfasoara o sesiune de antrenament a echipei maniaX, acum in perioada premergatoare ENC?

maniaX eLy: Antrenamentul dureaza 5 ore de 2 ori pe saptamana momentan. Daca as putea as face si de 3 ori pe saptamana dar avand in vedere ca nu avem sponsori ne este cam greu.

sTrEs: Ca tot am adus vorba de ENC, Cat de mult s-a pregatit maniaX pentru a ne face o surpriza placuta?

maniaX eLy: Ne-am pregatit 2 saptamani pentru ENC ca sa facem ceva frumos…si speram ca nu v-am dezamagit.

sTrEs: Dupa parerea ta care este cea mai titrata competitie de Counter Strike din lume pe care ai vrea sa o castigi impreuna cu maniaX?

maniaX eLy: Pe primul loc este ESL ENC acum ca tot suntem in grupe sper sa facem ceva frumos. Si mai este ESL EFL un campionat tot de fete in care am ajuns in grupe.

sTrEs: Majoritatea echipelor mari din Europe au salarii imense, in raport cu cele din Europa de Est si Romania. Cat timp mai are nevoie gaming-ul din Romania pentru a se ridica la standardele de afara?

maniaX eLy: Nu cred ca vom ajunge la un nivel asa mare. Noi nu respectam nivel gaming-ului proferional, nu stim sa pierdem,suferim si pe deasupra se mai joaca si cu wall.

sTrEs: Sa spunem ca ti s-ar oferi ocazia sa dai probe pentru MYM sau SK. Ai face acest lucru stiind ca poate peste o saptamana te-ai putea intoarce acasa cu coada intre picioare?

maniaX eLy: Nu vad  ce rost ar avea. Si plus daca am da vreo proba nu cred ca este neaparat nevoie sa mergem acolo:)

sTrEs: Care a fost cel mai mare castig al tau din gaming?

maniaX eLy: Cel mai mare nu imi aduc aminte,dar au fost destule lanuri in care am castigat cate ceva nu numai bani.  Primul lan la care am luat locul I a fost la Cimanet 5vs5 daca imi aduc aminte bine,premiu a fost de 10 mil echipa.🙂

sTrEs: Cat la % talent nativ / antrenament / noroc in joc (sau bulan cum zic baietii)

maniaX eLy: 40 / 40 / 20 %

Mouse:  Logitech g3
Pad:  Steelseries Fnatic
Casti: Siberia IRON.lady
Tastatura:  –

Preferinte

Bautura preferata: Prigat de kiwi
Preparatul culinar preferat:  Lasagna
Animalul preferat: Pisica
Filmul preferat: if only / twilight 1 si 2
Actorul preferat: Robert Pattinson
Serialul preferat: –
Echipa de fotbal preferata: Steaua
Muzica preferata: house / club
Harta preferata: inferno
Echipa de CounterStrike preferata: Fnatic
Sensivitatea preferata: 1.6
Jucatorul preferat:  geT-right / walle
Coechipierul preferat: eLenNa😀

sTrEs: Eu iti multumesc pentru rabdarea avuta si promptitudinea raspusurilor si sper sa auzim numai de bine.

maniaX eLy: Si eu iti multumesc pentru acest interviu si tuturor care ne-au incurajat. pop all


Acțiuni

Information

15 responses

18 04 2010
DuMy

Frumos interviu !

La cat mai multe sTrEs :>

18 04 2010
utziii

imi place de tine ca tii cu steaua…

18 04 2010
Prometeu

Nais . GL bbk😛 M.R.G.I.T.W. :))))))

18 04 2010
Andrei Pintica

Parca si vad statusul ei: maniaX`eLy status: Interviu cu mine ! CLICK AICI ! si link :)) ultima fitza pe 2010 hahaha

18 04 2010
mXGilrs]ely

Esti cel mai retardat copil pe care l-am intalnit!😉
N-am intalnit altu care sa ti-o ia inainte:(
MORI? sper…. kiss

18 04 2010
araghorn

easy bash ! , low bob , frumoase raspunsuri !! !!!!!!!!!!

18 04 2010
Andrei Pintica

ely, ai grija sa nu te dau cu capu de monitor🙂

18 04 2010
mXGirls]ely

Eu cred ca tu esti prea mult bagat in seama si cauti prea mult anturaj si nu prea gasesti.😦
SAU
Nu prea esti bagat in seama si cauti si tu anturaj pe BLOG MA !! MA BLOG?=))❤ eLenNa!!!!!!!!!!!!!!!!

18 04 2010
Andrei Pintica

Mai sufera tu mult de tine ca imi aduc aminte ce faceai prin opal :)) Calmeaza-te ia un pahar de apa plata cu lamaie, du-te un pic pana in club vezi daca le accepti oferta ca dansatoare pentru o noapte in club, sa fii distractia baietiilor. Cand ajungi acasa, fa-ti repede o cafea si apoi baga-te la CS sa suferi pe stomacul gol.

Aaaa si eventual daca mai APARI intr-un video, te rog frumos sa nu uiti sa te uiti in DEX, da ?

Si ce crezi ? TE INGROP

18 04 2010
mXGirls]eLenNa

Swamp….Ia`o tu mai usor cu amenintarile astea ca o sa iasa urat🙂.N`ai cu cine sa suferi si probabil poti doar cu fetele… dar sa iti zic eu.FETELE AU MAI MULTA BAZA DECAT BAIETII PRIETENE:) asa ca te rog frumos nu my intra pe pagina asta.;o

18 04 2010
mXGirls]ely

ooo mi-ai umilit. Sa vezi ce sufar acum si nu mai calci in nici o sala. ca o sa vin la tine la mormant sa iti pun flori !!! sa-mi cada` o lacrima de te mint😦

21 04 2010
Phantom

bv stress pt interviu f reusit si lu ely mult succes in continuare

21 04 2010
TeG-araghorn

mda , dereglatii hormonal ,

30 04 2010
KrieppeN

Dintosule, ti-o furi! Salut. Bun interviul, Alex. Felicitari!

30 04 2010
mXGirls]eLenNa

Deci sa vada toata Romania

Coechipierul preferat: eLenNa😀
Coechipierul preferat: eLenNa😀
Coechipierul preferat: eLenNa😀
Coechipierul preferat: eLenNa😀
Coechipierul preferat: eLenNa😀

Se stie sa moara gibilaN

Lasă un răspuns

