Spartacus: Blood and Sand

17 04 2010

Spartacus: Blood and Sand – SerialTV (2010)



Trădat de ţara sa, aruncat în mijlocul sclavilor, Spartacus se renaşte în pielea celui mai legendar gladiator al tuturor timpurilor. “Spartacus: Blood and Sand” este o reconstituire grafică şi viscerală a vieţii faimosului gladiator din Roma antică. Smuls cu forţa din braţele iubitei sale şi aruncat în arenă luptelor pe viaţă şi pe moarte, Spartacus are o singură misiune. El trebuie să ucidă tot ce îi stă în cale pentru a rămâne în viaţă în această lume în care corupţia, violenţa, moartea şi faima care nu fac decât să îi alimenteze şi mai mult dorinţa de răzbunare. Pasiunea pentru femeia pe care o iubeşte îl va ajuta în depăşirea fiecărui obstacol, în această poveste despre moarte, onoare şi răzbunare.

Am decis să urmăresc acest serial din cauza unui prieten, din punctul meu de vedere spartacus este un serial reuşit. Serialul este considerat unul de succes şi a fost produs cu un buget redus. Producătorii acestui serial (Starz.com) aşteaptă încasări uriaşe de pe urma acestuia.

Acesta trebuie privit ca un film şi nu ca un documentar. După primele 5 episoade serialul promite mult. Prima mea impresie când am vizionat primul episod a fost ceva de genul “naşpa, multe efecte şi prea mult sânge…” Apoi povestea a început să fie mult mai interesantă, mai ales că sunt pasionat de istorie mi-a captat atenţia. Filmul prezintă anumite momente/scene care datează din timpurile în care societatea se formă iar sclavii nu mai erau văzuţi doar nişte simplii sclavi.

Anumite replici ale actorilor te fac să te gândeşti la istoria de mult apusă şi acele vremuri care reprezentau practic formarea societăţii şi a imperiului. Lumea din zilele noastre este diferită. Consider că filmul exagerează cu scenele de sânge şi se vede o încercare a producătorilor de a copia un film reuşit (300 de eroi), însă acolo scenele erau mai legate… şi acolo se exagerează enorm din pct de vedere istoric… deoarece Xerxes n-a avut niciodată 1 milion de soldaţi ci după spusele lui Herodot au fost în jur de maxim 500 000 de mii… sincer în perioadă aceia şi această cifră era exagerată cu mult… iar Leonida per total a avut 2 000 de soldaţi (300 fiind practic armata lui fără aliaţi)…

Am citit multe opinii/păreri în contradictoriu despre acest film, eu am apreciat un singur lucru, datorită bugetului redus unele scene le putem găsii superficiale. Din punctul meu de vedere, actorii joacă foarte bine rolurile interpretate în acest serial şi au importanţa lor în acesta. Nu am să mă gândesc la acele scene erotice demne de un p0rn din zilele noastre, ci doar rolul important care îl joacă în film aceste scene.

Dacă ai un iPhone, poţi descărca jocul original de pe AppStore (iTunes).

Site oficial: Spartacus: Blood and Sand
Twitter: Spartacus Starz
Facebook: Spartacus: Blood and Sand
Wallpapers,Artworks,etc.: Here

Ultimul episod: 01×13, “Kill Them All” a fost difuzat la TV pe data: Apr/16/2010




Acțiuni

Information

3 responses

17 04 2010
Mihaela

E super tare filmul…

17 04 2010
DuMy

deabea astept :>

17 04 2010
CezaR

Looking to be good😀.
PS: Ave Caesar !

Lasă un răspuns

