Interviu cu Marius "BeBe" Craciun

17 04 2010

Astazi am placerea sa va prezint un interviu cu campionul nostru mondial: Marius „BeBe” Craciun, campion mondial la FIFA 2008, singurul gamer implicat intr-o campanie publicitara, Marius ‘BeBe’ Craciun sau ‘Suedezul’ cum este poreclit de catre prieteni, se afla la primul interviu oficial in anul 2010.

sTrEs: Salut BeBe. Pentru inceput as vrea sa te prezinti.
BeBe: Salut. Ma numesc Marius Craciun (BeBe).

sTrEs: Cum arata o zi normala din viata ta?
BeBe: Ma trezesc aprind Pc-ul , dupa masa ies pe afara cu iubita mea, vin spre seara si ma apuc de antrenament.

sTrEs: Cum ai intrat in legatura cu acest joc numit Fifa si ce impact a avut asupra ta?
BeBe: Eu am intrat in legatura cu acest joc numit FIFA prima oara pe syte-ul competitii.ro in anul 2007 acolo jucam 4fun dupa care am facut
un salt important de la 4fun la Pro intrand in PGL si ESL acolo unde sunt cei mai buni jucatori de fifa din toata lumea. Impactul nu a fost chiar
asa de mare doar ca am simtit o diferenta mare si anume aici se juca PRO, mi-a luat ceva timp sa ma acomodez,dar cu ambitie si cu antrenament am ajuns pana aici.

sTrEs: In afara de Fifa, ce alte jocuri ai mai jucat sau joci?
BeBe: In afara de FIFA,numai joc nici un joc la nivel PRO, doar 4fun Counter Strike,NFS,Avatar si cam atat.

sTrEs: Care a fost prima ta competitie majora la care ai participat si cand?
BeBe: Daca imi aduc eu bine aminte prima mea competitie majora peste hotare a fost ‘The Experience’ In Danemarka la FIFA 2008.

sTrEs: Crezi ca se poate vorbii de gaming profesionist in Romania? DA/NU Argumenteaza
BeBe: Da.Eu cred ca se poate vorbi de gaming profesionist in romania doar ca ar mai trebui mediatizat deoarece multi jucatori nu stiu de ESL si PGL,
multi jucatori buni joaca 4fun probabil nu au auzit de ESL si PGL cu siguranta peste cativa ani o sa fim si noi mai sus in gaming.


sTrEs: Ce parere ai de fetele care joaca Fifa sau Counter-Strike?
BeBe: O parere buna ,oricum nu se ridica la nivelul jucatoarelor din alte tari in Romania nivelul gaming-ului este scazut si ar trebui mai mediatizat
sa se faca mai multe lan-uri . Oricum multa bafta pe plan national cat si international fetelor de la CS .

sTrEs: Daca ai avea propuneri de transfer pentru o echipa din afara, ce echipa ai prefera?
BeBe: Nu stiu daca as prefera vreo echipa in momentul acesta, dar daca as avea vreo oferta mai buna ca aceasta unde sunt eu acum cu siguranta m-ar interesa
pana la urma iti vezi interesul.Nu am nici o echipa preferata.

sTrEs: Care a fost cel mai mare castig al tau din gaming?
BeBe: Cel mai mare castig al meu din gaming a fost in valoare de 15.000 USD.

sTrEs: Daca ar fi sa consideri pe cineva din lumea gaming-ului idolul tau, cine ar fi acesta?
BeBe: Din lumea gamingului nu am nici un idol sa spunem ca idolul meu sunt eu :D!

sTrEs: Dar din viata reala?
BeBe: Lionel Messi.

sTrEs: Daca ar fi sa dai o nota de la 1 la 10 pentru echipa ta, care ar fi aceea? Dar pentru echipele din Romania?
BeBe: Pentru echipa mea nota 9 ,iar pentru echipele din romania nota 8.

sTrEs: Cat la % talent nativ / antrenament / noroc in joc (sau bulan cum zic baietii smecheri) ?
BeBe: 40% talent nativ / 40% antrenament / 20% noroc in joc.

sTrEs: Ce planuri de viitor ai?
BeBe: Mult antrenament si imi doresc sa fac o figura frumoasa la urmatoarele competitii offline de fifa10,si in afara de asta totul merge bine in viata reala.

sTrEs: Iata ca am ajuns si la sfarsitul acestui interviu. Iti multumesc pentru timpul acordat si bafta in continuare in tot ceea ce iti propui sa faci. In incheiere daca ai mai vrea sa spui ceva?
BeBe: Si eu iti multumesc pentru interviu, succes si tie  in continuare si la cat mai multe interviuri interesante. In incheiere numai am sa va spun decat sa aveti o zi frumoasa!!!

Gear

Mouse: Zykon Z1
Pad: Zykon
Casti: Plantronics
Tastatura: Razer Lycosa

Preferinte

Bautura preferata: Whiskey Jack Daniel`s
Preparatul culinar preferat: Sunt mai multe.
Animalul preferat: Caine.
Filmul preferat: Law Abiding Citizen.
Actorul preferat: Gerard Butler
Serialul preferat: PRISON BREAK
Muzica preferata: House , Manele.
Echipa de Fifa preferata: Brazilia
Jucatorul preferat: Maicon (Mana de fier)
Coechipierul preferat: neXt`Fr3aK



Acțiuni

Information

10 responses

17 04 2010
roberth

tare ! =)

17 04 2010
phanntomas

tare de tot … bineeee suedezilor:D

17 04 2010
Deliric

super tare :)))

17 04 2010
Sp3edy

Nice tineo tot asa misto situ

17 04 2010
Sp3r0

gg++ all ^^ tare

17 04 2010
DuMy

no.1😀 gg++ALL

17 04 2010
araghorn

bvooo!! :X

17 04 2010
CezaR

Frumos . Bravo sTrEs ! Continua cu astfel de interviuri .

17 04 2010
SNK

tare…keep going..:)

27 04 2010
olimpiu

gg

Lasă un răspuns

