Interviu cu Alexandru "tALAZiz" Leoveanu

17 04 2010

Sunt bucuros să va prezint primul interviu de la secţiunea gaming (vor mai urma) cu unul dintre cei mai valoroşi playeri de CS 1.6 din România. Faceţi cunoştinţă cu “tALAZIz”:

sTrEs: Salut, în primul rând, ca la fiecare interviu, te-aş ruga să te prezinţi publicului larg.
tALAZIz: Salut. Mă numesc Leoveanu Alexandru şi activez sub numele “tALAZIz”

sTrEs: Cum arată o zi normală din viaţă lui Leoveanu Alexandru?
tALAZIz: Cam aceeaşi zi ca a oricărui jucător de CS. Mă trezesc târziu şi mă culc târziu.

sTrEs: Când a fost prima dată când ai participat la o competiţie majoră ? Şi care este aceea?
tALAZIz: Cred că a fost ESWC 2005 unde am luat locul 5.

sTrEs: Ce reprezintă pentru tine IGG?
tALAZIz: Joc la echipa IGG din 2005 şi am trecut cu ei prin multe, bune şi rele.

sTrEs: Obiectivele echipei IGG pentru anul acesta, atât intern dar şi internaţional, care sunt ?
tALAZIz: Mai întâi să câştigăm un lan intern ca să puteam discuta de cel internaţional.

sTrEs: Ce s-a întâmplat anul acesta cu IGG, mă refer în PGL şi la clasarea pe locul 6.
tALAZIz: Sezonul acesta nu prea ne-am dat interesul deloc, venind la meciuri cu 5 minute înainte să înceapă. Sper că sezonul care vine să nu fie la fel.

sTrEs: Care este line-up echipe IGG pentru sezonul acesta?
tALAZIz:Aprozar, Tweety, rip, ort şi eu.

sTrEs: Un player care-ţi place şi cu care ai vrea să joci?
tALAZIz: Singurul jucător cu care aş juca ar fi forest.

sTrEs: O părere personală despre jocul de acasă în PGL?
tALAZIz: Era şi timpul, dar problema sezonul acesta este blatul. Eu zic că mulţi vor jucă pe blat şi nu cred că PGL-ul ar putea face ceva în privinţa asta.

sTrEs: Cât la sută talent nativ / antrenament / noroc în gaming?
tALAZIz: Depinde. Dacă vrei să faci performanţă din gaming, îţi trebuie antrenament foarte mult.

sTrEs: Putem vorbi de gaming profesionist în România?
tALAZIz: Nu.

sTrEs: În condiţiile în care sponsorii îşi retrag suportul acordat echipelor şi competiţiilor , care crezi că este viitorul gamingului ?
tALAZIz: Nu ar mai fi viitor pentru gaming, pentru că sponsorii sunt tot. Ei plătesc tot, dar nu cred că se va ajunge la aşa ceva.

sTrEs: Cât de important este să ai un sponsor care să-ţi ofere suport ?
tALAZIz:  Este important.Ca în orice sport, să fi plătit ca să faci performanţă, eu zic că ar stimula mentalitatea românului. :D

sTrEs: Ai avut intenţia să te apuci de un alt joc, de exemplu CS:S?
tALAZIz: Am încercat să mă joc CS:S, dar nu mi-a plăcut deloc. Are multe buguri şi cei de la Valve tot fac updaturi la el dar degeaba.

sTrEs: A existat până acum un lucru la care să renunţi în favoarea gamingului ?
tALAZIz: Fotbalul.

sTrEs: Ce le-ai recomanda celor care doresc să devină gameri profesionişti?
tALAZIz: Mai bine să se ducă la şcoală şi să lase calculatorul că îţi ocupă tot timpul.

sTrEs: Am ajuns la sfârşitul acestui interviu. Eu îţi mulţumesc pentru timpul acordat. Ai de spus un cuvânt de încheiere pentru fani?
tALAZIz: Nu cred că am fani, dar îţi mulţumesc şi eu.

Băutura preferată: Coca-Cola
Preparatul culinar preferat: Spaghete
Filmul preferat: Shooter
Actorul preferat: Matthew Perry
Serialul preferat: Friends
Muzica preferată: house
Echipa de fotbal preferată: Real Madrid
Echipa de CounterStrike preferată: fnatic
Harta preferată: de_nuke
Coechipierul preferat: Tweety

Băutura preferată: Coca-ColaPreparatul culinar preferat: SpagheteFilmul preferat: ShooterActorul preferat: Matthew PerrySerialul preferat: FriendsMuzica preferată: houseEchipa de fotbal preferată: Real MadridEchipa de CounterStrike preferată: fnaticHarta preferată: de_nukeCoechipierul preferat: Tweety


Acțiuni

Information

9 responses

17 04 2010
dmd

Interesant … GG !

17 04 2010
bja

bv stres frumos interviu n1 talaziz 3k

17 04 2010
wd

sunt fanul n1:X TE IUBESC!

17 04 2010
Deliric

Prea dedicat cs-ului😛 …

17 04 2010
DuMy

frumos interviu . gg

17 04 2010
StafidutZ

super tare, GG🙂

17 04 2010
JigSaw

lool..prea tare

17 04 2010
CezaR

gg

17 04 2010
araghorn

NICE!!!

Lasă un răspuns

